Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20750
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХе, Сяо-
dc.date.accessioned2024-11-08T13:26:12Z-
dc.date.available2024-11-08T13:26:12Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationХе Сяо Мотиваційно-ціннісне ставлення до вокальної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва:сутність поняття /Сяо Хе,Ашихміна Н.//Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези Х Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 18-19 жовтня 2024 р.). ― Т.1. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2024. С.15-17uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20750-
dc.description.abstractУ статті авторами зроблено припущення, що основною пропозицією оновлення освітньої системи є перехід до ціннісно-орієнтованої парадигми, що обґрунтовується еволюцією педагогічної думки та необхідністю поєднання традиційних і інноваційних підходів. Представлено аналіз проблеми формування мотиваційно-ціннісного ставлення до вокальної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва. З’ясовано, що мотиваційно-ціннісне ставлення до вокальної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва є результатом їхнього прагнення до професійного самовизначення, що відображається в ціннісному виборі та проектуванні індивідуальної траєкторії вокального розвитку.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectмотиваційно-ціннісне ставленняuk
dc.subjectмайбутні бакалаври музичного мистецтваuk
dc.subjectвокальна підготовкаuk
dc.titleМотиваційно-ціннісне ставлення до вокальної підготовки майбутніх бакалаврів музичного мистецтва:сутність поняттяuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2024) Т.1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf3.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.