Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20703
Назва: | Формування довільної уваги у молодщих школярів, які зазнали значного впливу мультимедійних технологій за допомогою методів нейропсихології |
Автори: | Венгер, Ганна Сергіївна Venger, Hanna Поворознюк, А. |
Ключові слова: | дошкільна освіта мудьтимедійні технології нейропсихологія |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | International Scientific Unity |
Бібліографічний опис: | Венгер Г.С. Паворознюк А. Формування довільної уваги у молодщих школярів, які зазнали значного впливу мультимедійних технологій за допомогою методів нейропсиїології // XL International scientific and practical conference «Mechanisms of Development of the Scientific and Technical Potential of Modern Society» (September 25-27, 2024) Salzburg, Austria. International Scientific Unity, 2024. 226 p.с. 101 – 103. |
Короткий огляд (реферат): | Словник: довільна увага, мультимедійні засоби, школяр, дитина молодшого шкільного віку, нейропсихологія, корекційна робота, вищі психічні функції. Мета: Висвітлити проблему повальної гаджетизації дітей молодшого шкільного віку, яка негативним чином впливає на навчання в початковій школі. А саме, недостатня сформованість довільної уваги та інших Вищих Психічних Функцій(далі ВПФ) у дітей молодшого шкільного віку, які зазнали та продовжують зазнавати значного впливу від засобів мультимедіа. Нашим завданням є донести негативний вплив мультимедійних засобів та завдяки нашому дослідженню науково це підтвердити. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20703 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра клінічної психології та психічного здоров'я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Venher.pdf | 427.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.