Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20703
Назва: Формування довільної уваги у молодщих школярів, які зазнали значного впливу мультимедійних технологій за допомогою методів нейропсихології
Автори: Венгер, Ганна Сергіївна
Venger, Hanna
Поворознюк, А.
Ключові слова: дошкільна освіта
мудьтимедійні технології
нейропсихологія
Дата публікації: 2024
Видавництво: International Scientific Unity
Бібліографічний опис: Венгер Г.С. Паворознюк А. Формування довільної уваги у молодщих школярів, які зазнали значного впливу мультимедійних технологій за допомогою методів нейропсиїології // XL International scientific and practical conference «Mechanisms of Development of the Scientific and Technical Potential of Modern Society» (September 25-27, 2024) Salzburg, Austria. International Scientific Unity, 2024. 226 p.с. 101 – 103.
Короткий огляд (реферат): Словник: довільна увага, мультимедійні засоби, школяр, дитина молодшого шкільного віку, нейропсихологія, корекційна робота, вищі психічні функції. Мета: Висвітлити проблему повальної гаджетизації дітей молодшого шкільного віку, яка негативним чином впливає на навчання в початковій школі. А саме, недостатня сформованість довільної уваги та інших Вищих Психічних Функцій(далі ВПФ) у дітей молодшого шкільного віку, які зазнали та продовжують зазнавати значного впливу від засобів мультимедіа. Нашим завданням є донести негативний вплив мультимедійних засобів та завдяки нашому дослідженню науково це підтвердити.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20703
Розташовується у зібраннях:Кафедра клінічної психології та психічного здоров'я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Venher.pdf427.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.