Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20703
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВенгер, Ганна Сергіївна-
dc.contributor.authorVenger, Hanna-
dc.contributor.authorПоворознюк, А.-
dc.date.accessioned2024-11-04T12:24:18Z-
dc.date.available2024-11-04T12:24:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВенгер Г.С. Паворознюк А. Формування довільної уваги у молодщих школярів, які зазнали значного впливу мультимедійних технологій за допомогою методів нейропсиїології // XL International scientific and practical conference «Mechanisms of Development of the Scientific and Technical Potential of Modern Society» (September 25-27, 2024) Salzburg, Austria. International Scientific Unity, 2024. 226 p.с. 101 – 103.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20703-
dc.description.abstractСловник: довільна увага, мультимедійні засоби, школяр, дитина молодшого шкільного віку, нейропсихологія, корекційна робота, вищі психічні функції. Мета: Висвітлити проблему повальної гаджетизації дітей молодшого шкільного віку, яка негативним чином впливає на навчання в початковій школі. А саме, недостатня сформованість довільної уваги та інших Вищих Психічних Функцій(далі ВПФ) у дітей молодшого шкільного віку, які зазнали та продовжують зазнавати значного впливу від засобів мультимедіа. Нашим завданням є донести негативний вплив мультимедійних засобів та завдяки нашому дослідженню науково це підтвердити.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherInternational Scientific Unityuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectмудьтимедійні технологіїuk
dc.subjectнейропсихологіяuk
dc.titleФормування довільної уваги у молодщих школярів, які зазнали значного впливу мультимедійних технологій за допомогою методів нейропсихологіїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра клінічної психології та психічного здоров'я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Venher.pdf427.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.