Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2058
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСинюкова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorСинюкова, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorSyniukova, lena Mykolaivna-
dc.contributor.authorЛадиненко, Лада Павлівна-
dc.contributor.authorЛада Павловна, Ладыненко-
dc.contributor.authorLadynenko, Lada Pavlivna-
dc.date.accessioned2019-04-08T10:27:51Z-
dc.date.available2019-04-08T10:27:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСинюкова, О. М. Зображення просторових фігур на площині при викладанні евклідової геометрії : навч. посібник; Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» / О. М. Синюкова, Л. М. Ладиненко. – Одеса : [б. в.], 2018. – Ч. 1. – 366 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2058-
dc.description.abstractМатеріал розраховано на студентів фізико-математичних спеціальностей вищих закладів освіти, у першу чергу, педагогічних, учителів математики та учнів середніх загальноосвітніх закладі. Перша частина посібника складається з двох розділів. У першій частині навчального посібника розглянуто загальні положення теорії зображень просторових фігур на площині та різні методи побудови таких зображень. Висвітлено найпростіші властивості паралельного проектування як основного методу побудови зображень просторових фігур при викладанні евклідової геометрії та наведено приклади найбільш поширених методів зображень, з математичного і методичного поглядів. Обґрунтовано особливу роль та основні характеристики методу паралельного проектування при викладанні евклідової геометрії. Другий розділ присвячено питанням зображення при паралельному проектуванні плоских геометричних фігур. Послідовно розглянуто закономірності зображення трикутників та пов’язаних з ними основних лінійних елементів, інших плоских многокутників, кола та їх основних частин, вписаних та описаних многокутників. Одночасно в запропонованій першій частині посібника висвітлено теорію повноти і неповноти зображень; обгрунтовано критерії різних видів повноти зображень плоских геометричних фігур за допомогою паралельного проектування, для плоских геометричних фігур наведено теорію коефіцієнтів подібної та метричної неповноти. Матеріал розділів розбито на параграфи. Кожний параграф закінчується питаннями і завданнями для самоконтролю за його змістом. Відповіді, розв’язки або вказівки до розв’язки запропонованих практичних завдань разом з відповідями до завдань у тестовій формі розташовані наприкінці посібника. Там також розміщено іменний і предметний покажчики та перелік використаних інформаційний джерел. Материал рассчитан на студентов физико-математических специальностей высших учебных заведений, в первую очередь, педагогических, учителей математики и учащихся средних общеобразовательных учреждении. Первая часть пособия состоит из двух разделов. В первой части учебного пособия рассмотрены общие положения теории представлений пространственных фигур на плоскости и различные методы построения таких изображений. Освещены простейшие свойства параллельного проектирования в качестве основного метода построения изображений пространственных фигур при преподавании евклидовой геометрии, приведены примеры наиболее распространенных методов изображений, с математического и методического взглядов. Обоснованно особую роль и основные характеристики метода параллельного проектирования при преподавании евклидовой геометрии. Вторая глава посвящена вопросам изображения при параллельном проектировании плоских геометрических фигур. Здесь последовательно рассмотрены закономерности изображения треугольников и связанных с ними основных линейных элементов, других плоских многоугольников, круга и их основных частей, вписанных и описанных многоугольников. Одновременно в предложенной первой части пособия освещены теория полноты и неполноты изображений, обоснованы критерии различных видов полноты изображений плоских геометрических фигур с помощью параллельного проектирования; для плоских геометрических фигур приведены теория коэффициентов подобной и метрической неполноты. Материал разделов разбит на параграфы. Каждый параграф заканчивается вопросами и заданиями для самоконтроля по его содержанию. Ответы, решения или указания к развязке предложенных практических задач вместе с ответами к заданиям в тестовой форме расположены в конце пособия. Также размещены именной и предметный указатели и перечень использованных информационный источников.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпросторові фігуриuk
dc.subjectевклідова геометріяuk
dc.subjectплоскі фігури на площиніuk
dc.subjectгеометричні фігуриuk
dc.subjectтрикутникиuk
dc.subjectматематичні методиuk
dc.subjectпространственные фигурыыuk
dc.subjectевклидова геометрияuk
dc.subjectплоские фигуры на плоскостиuk
dc.subjectгеометрические фигурыuk
dc.subjectтреугольникиuk
dc.subjectматематические методыuk
dc.subjectspatial figuresuk
dc.subjecteuclidean geometryuk
dc.subjectflat shapes on a planeuk
dc.subjectgeometric shapesuk
dc.subjecttrianglesuk
dc.subjectmathematical methodsuk
dc.titleЗображення просторових фігур на площині при викладанні евклідової геометріїuk
dc.title.alternativeИзображения пространственных фигур на плоскости при преподавании евклидовой геометрииuk
dc.title.alternativeThe image of spatial figures on the plane when teaching Euclidean geometryuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра вищої математики і статистики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Синюкова Л. М. Зображення.pdf10.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.