Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2042
Назва: Формування культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки
Інші назви: Formation of the culture of interpersonal creative interaction of future teachers of musical art in the process of vocal training
Автори: Лай, Сяоцянь
Lai, Xiaogian
Ключові слова: культура
взаємодія
міжособистісна взаємодія
вокальна підготовка
творчість
культура міжособистісної творчої взаємодії майбутнього вчителя музичного мистецтва
педагогічні умови
принципи
модель формування культури міжособистісної творчої взаємодії
culture
interaction
interpersonal interaction
vocal training
creativity
culture of interpersonal creative interaction of the future teacher of musical art
pedagogical conditions
principles
model of formation of the culture of interpersonal creative interaction
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лай Сяоцянь. Формування культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Лай Сяоцянь; наук. кер. О. Є. Реброва; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2019. – 24 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджено проблему формування культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки. Визначено й науково обґрунтовано сутність феномена «культура міжособистісної творчої взаємодії» і його структуру (мотиваційно-цільовий, когнітивно-змістовий, комунікативно-діяльнісний та особистісно-творчий компоненти). Виявлено критерії (фахово-інтенціональний, пізнавально-інформаційний, досвідно-комунікативний, творчо-продуктивний) і показники, схарактеризовано рівні сформованості культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва (високий (творчий), задовільний (репродуктивний), низький (інтуїтивний); визначено й обґрунтовано педагогічні умови культури міжособистісної творчої взаємодії майбутніх учителів музичного мистецтва (забезпечення фасилітаційного супроводу майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вокальної підготовки; опанування майбутніми вчителями музичного мистецтва основ співтворчості з концертмейстером у процесі вокальної підготовки; стимулювання у майбутніх учителів музичного мистецтва потреби у спілкуванні зі слухацькою аудиторією). In the dissertation the problem of formation of the culture of interpersonal creative interaction of future teachers of musical art in the process of vocal training is researched. The essence of the phenomenon “culture of interpersonal creative interaction” and its structure (motivational-target, cognitive, communicative and personal and creative components) are determined and scientifically substantiated. The criteria (professional-intentional, cognitive-informational, experimental-communicative, creative-productive) and indicators are revealed, the levels of formation of the culture of interpersonal creative interaction of future teachers of musical art are highlighted (high (creative), satisfactory (reproductive), low (intuitive). The pedagogical conditions of the culture of interpersonal creative interaction of future teachers of musical art are substantiated (provision of facilitation of future teachers of musical art in the process of vocational training, mastering by future musical art teachers of the basics of co-creation with the accompanist in the process of vocal training, stimulation of future music teachers need to communicate with the listening audience).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2042
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lai Xiaogian.aref.pdf315.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.