Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20405| Назва: | Прояв взаємовідносин в перших та четвертих класах між учнями за даними соціометричних обстежень |
| Автори: | Омельченко, П. І. Чебикін, Олексій Якович Chebykin, Oleksij Yakovych |
| Ключові слова: | психологічні особливості методика «Соціометрія» адаптація розвиток дітей |
| Дата публікації: | 2024 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Короткий огляд (реферат): | Актуальність проблеми психологічних особливостей відносин в початкових школах обумовлена можливостями адаптації до навчальної діяльності. Відомо, що з кожним роком соціальний статус розвитку дітей змінюється завдяки різним умовам в суспільстві, які суттєво збільшують інформаційний вплив на дітей. Враховуючи наведене, в своїй роботі ми поставили мету дослідити характер таких взаємовідносин з урахуванням віку учнів початкової школи. При цьому ми припускали, що соціальний статус дітей буде більш виражений на останньому році початкової школи. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20405 |
| Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми практичної психології (2024) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 78.pdf | 4.41 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.