Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20405
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОмельченко, П.І.-
dc.contributor.authorЧебикін, Олексій Якович-
dc.contributor.authorChebykin, Oleksij Yakovych-
dc.date.accessioned2024-10-16T13:20:50Z-
dc.date.available2024-10-16T13:20:50Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20405-
dc.description.abstractАктуальність проблеми психологічних особливостей відносин в початкових школах обумовлена можливостями адаптації до навчальної діяльності. Відомо, що з кожним роком соціальний статус розвитку дітей змінюється завдяки різним умовам в суспільстві, які суттєво збільшують інформаційний вплив на дітей. Враховуючи наведене, в своїй роботі ми поставили мету дослідити характер таких взаємовідносин з урахуванням віку учнів початкової школи. При цьому ми припускали, що соціальний статус дітей буде більш виражений на останньому році початкової школи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectпсихологічні особливостіuk
dc.subjectметодика «Соціометрія»uk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectрозвиток дітейuk
dc.titleПрояв взаємовідносин в перших та четвертих класах між учнями за даними соціометричних обстеженьuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми практичної психології (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
78.pdf4.41 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.