Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20382
Назва: Екологічні індикатори діяльності педагога: комунікація, кооперація, колегіальність.
Автори: Папач, Ольга Іванівна
Papach, Olha Ivanivna
Нєдялкова, Катерина Василівна
Nіedіаlkova, Kateryna
Ключові слова: екологічні індикатори діяльності педагога
комунікація педагога
колегіальність педагога
професійна ідентичність педагога
комунікативна компетентність учителя
дидактична інтеграція
інтегрологія
інтегроване навчання
математична освіта
профільне навчання математики
вчитель математики
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеса : Екологія
Бібліографічний опис: Папач О. І. Екологічні індикатори діяльності педагога: комунікація, кооперація, колегіальність / О. І. Папач, К. В. Нєдякова// Інтегроване навчання: компетентності, цінності, практики: І-730 Математична освітня галузь. 6 клас : посібник / відп. ред. О. М. Левчишена ; КЗВО «Одес. академ. неперерв. освіти Одес. обл. ради». - Одеса : Екологія, 2023. - С.10-29.
Короткий огляд (реферат): Система освіти є одним із базових соціальних інститутів, які формують еліту суспільства. Нині усвідомлюється необхідність переходу до нової освітньої системи, що забезпечує максимальний розвиток здібностей людини як головної мети, ключового показника і основного важеля сучасного прогресу. Відображенням здійснення інтеграційних процесів при вивченні математики є забезпечення міжпредметних зв’язків. В таких умовах вчителем реалізуються методологічна, формувальна (навальна, розвивальна, виховна, комунікативна) та конструктивна (системоутворююча) функції, які всебічно впливають на процес навчання – від постановки цілей до його організації й отримання результатів. Відмінна особливість математики як навчального предмета полягає в її дуальній природі. З одного боку, це самостійний навчальний предмет. З другого – підпорядкований, тобто математичні знання мають забезпечувати успішне засвоєння школярами споріднених предметів. Якщо перший аспект постійно перебуває в полі професійної активності вчителів, то для другого характерним є «залишковий» принцип реалізації (якщо вистачить часу на уроці).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20382
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Papac Olha Ivanivna.pdf3.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.