Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПапач, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorPapach, Olha Ivanivna-
dc.contributor.authorНєдялкова, Катерина Василівна-
dc.contributor.authorNіedіаlkova, Kateryna-
dc.date.accessioned2024-10-10T09:39:00Z-
dc.date.available2024-10-10T09:39:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПапач О. І. Екологічні індикатори діяльності педагога: комунікація, кооперація, колегіальність / О. І. Папач, К. В. Нєдякова// Інтегроване навчання: компетентності, цінності, практики: І-730 Математична освітня галузь. 6 клас : посібник / відп. ред. О. М. Левчишена ; КЗВО «Одес. академ. неперерв. освіти Одес. обл. ради». - Одеса : Екологія, 2023. - С.10-29.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20382-
dc.description.abstractСистема освіти є одним із базових соціальних інститутів, які формують еліту суспільства. Нині усвідомлюється необхідність переходу до нової освітньої системи, що забезпечує максимальний розвиток здібностей людини як головної мети, ключового показника і основного важеля сучасного прогресу. Відображенням здійснення інтеграційних процесів при вивченні математики є забезпечення міжпредметних зв’язків. В таких умовах вчителем реалізуються методологічна, формувальна (навальна, розвивальна, виховна, комунікативна) та конструктивна (системоутворююча) функції, які всебічно впливають на процес навчання – від постановки цілей до його організації й отримання результатів. Відмінна особливість математики як навчального предмета полягає в її дуальній природі. З одного боку, це самостійний навчальний предмет. З другого – підпорядкований, тобто математичні знання мають забезпечувати успішне засвоєння школярами споріднених предметів. Якщо перший аспект постійно перебуває в полі професійної активності вчителів, то для другого характерним є «залишковий» принцип реалізації (якщо вистачить часу на уроці).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherОдеса : Екологіяuk
dc.subjectекологічні індикатори діяльності педагогаuk
dc.subjectкомунікація педагогаuk
dc.subjectколегіальність педагогаuk
dc.subjectпрофесійна ідентичність педагогаuk
dc.subjectкомунікативна компетентність учителяuk
dc.subjectдидактична інтеграціяuk
dc.subjectінтегрологіяuk
dc.subjectінтегроване навчанняuk
dc.subjectматематична освітаuk
dc.subjectпрофільне навчання математикиuk
dc.subjectвчитель математикиuk
dc.titleЕкологічні індикатори діяльності педагога: комунікація, кооперація, колегіальність.uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра математики і методики її навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Papac Olha Ivanivna.pdf3.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.