Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20340
Title: Theoretical and methodological principles of designing the professional development of future specialists in the conditions of the university space : collective monograph
Other Titles: Теоретико-методичні засади проєктування професійного становлення майбутніх фахівців в умовах університетського простору : колективна монографія
Authors: Княжева, Ірина Анатоліївна
Knyazheva, Iryna Anatoliyivna
Койчева, Тетяна Іванівна
Koycheva, Tetyana Ivanivna
Осипова, Тетяна Юріївна
Osipova, Tetyana Yuryivna
Бартєнєва, Ірина Олександрівна
Bartienieva, Iryna Oleksandrivna
Ноздрова, Оксана Павлівна
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Галіцан, Ольга Анатоліївна
Halitsan, Olha Anatoliivna
Keywords: майбутні фахівці
університетський простір
інноваційні технології
професійне становлення
організаційний процес
future specialists
innovative technologies
organizational process
university space
professional formation
Issue Date: 2024
Publisher: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky,
Citation: Knyazheva I. A., Koycheva Т. І., Osipova T. Y., Bartienieva I. O., Nozdrova О. Р., Halitsan О. А. Theoretical and methodological principles of designing the professional development of future specialists in the conditions of the university space: collective monograph / Under the general editorship by Professor Iryna Knyazhewa. Ushynsky University, 2024. – Odesa: Bondarenko M.O., - 324 p.
Abstract: The monograph is devoted to the analysis and generalization of the latest approaches to the organization of this process and aims not only to describe and analyze modern educational trends, but also identify significant ones determinants and propose innovative technologies that determine the effectiveness of the professional development of future specialists. It consists of six chapters, each of which reveals a certain the aspect of professional formation of future specialists in the conditions of the university space. Монографія присвячена аналізу й узагальненню новітніх підходів до організації цього процесу і має на меті не лише описати й проаналізувати сучасні освітні тенденції, але й виявити суттєві детермінанти та запропонувати інноваційні технології, що визначають ефективність професійного становлення майбутніх фахівців. Вона складається із шести розділів, кожен з яких розкриває певний аспект професійного становлення майбутніх фахівців в умовах університетського простору.
URI: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/20340
Appears in Collections:Кафедра педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Theoretical and methodological.pdf3.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.