Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20250
Назва: Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів технологій до проєктної діяльності у сфері дизайну і декоративного мистецтва
Автори: Кудря, О. В.
Нагорна, Н. О.
Ключові слова: майбутній учитель технологій
декоративне мистецтво і дизайн
декоративно- прикладна творчість
національні традиції
проєктна діяльність
проєктна технологія навчання
трудове навчання
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кудря О. В. Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів технологій до проєктної діяльності у сфері дизайну і декоративного мистецтва / О. В. Кудря, Н. О. Нагорна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 83-88.
Короткий огляд (реферат): У статті визначаються методичні аспекти підготовки здобувачів освіти до проєктної діяльності у сфері дизайну і декоративного мистецтва. Проаналізовано зміст поняття «проєктна діяльність» та змістову характеристику процесу проєктної діяльності. Зауважується, що проєктна діяльність визначається як спосіб досягнення конкретних цілей через планування, організацію та керівництво, що включає чітку структуру та методологію реалізації. Розробка методики організації проєктної діяльності майбутніх учителів технологій у сфері дизайну та декоративно-прикладного мистецтва ґрунтується на чіткому розумінні особливостей освітніх компонентів даного спрямування, можливостей адаптувати освітній процес до практичних завдань. Зауважується, що використання проєктної технології навчання уможливлює залучення студентської молоді до проєктної діяльності у сфері дизайну та декоративно-прикладного мистецтва, а освітні компоненти мистецького спрямування дозволяють здійснювати міждисциплінарну взаємодію шляхом співпраці здобувачів освіти різних спеціальностей, що сприяє інтенсифікації освітнього процесу. Зауважується важливість підтримки університетів у формі надання необхідних ресурсів, таких як простір для роботи та виставок, доступ до обладнання, фінансова підтримка, що забезпечує високу якість освітнього процесу. Зроблено висновок стосовно важливості фахової підготовки майбутніх учителів технологій до проєктної діяльності в галузі дизайну і декоративного мистецтва, оскільки це впливає на формування майбутніх професіоналів, готових до викликів сучасного світу, здатних реалізувати мистецькі проєкти та залучати у майбутній професійній діяльності учнівську молодь, надихати учнів на творчість й інновації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20250
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdf276.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.