Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКудря, О. В.-
dc.contributor.authorНагорна, Н. О.-
dc.date.accessioned2024-09-19T11:08:43Z-
dc.date.available2024-09-19T11:08:43Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКудря О. В. Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів технологій до проєктної діяльності у сфері дизайну і декоративного мистецтва / О. В. Кудря, Н. О. Нагорна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 83-88.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20250-
dc.description.abstractУ статті визначаються методичні аспекти підготовки здобувачів освіти до проєктної діяльності у сфері дизайну і декоративного мистецтва. Проаналізовано зміст поняття «проєктна діяльність» та змістову характеристику процесу проєктної діяльності. Зауважується, що проєктна діяльність визначається як спосіб досягнення конкретних цілей через планування, організацію та керівництво, що включає чітку структуру та методологію реалізації. Розробка методики організації проєктної діяльності майбутніх учителів технологій у сфері дизайну та декоративно-прикладного мистецтва ґрунтується на чіткому розумінні особливостей освітніх компонентів даного спрямування, можливостей адаптувати освітній процес до практичних завдань. Зауважується, що використання проєктної технології навчання уможливлює залучення студентської молоді до проєктної діяльності у сфері дизайну та декоративно-прикладного мистецтва, а освітні компоненти мистецького спрямування дозволяють здійснювати міждисциплінарну взаємодію шляхом співпраці здобувачів освіти різних спеціальностей, що сприяє інтенсифікації освітнього процесу. Зауважується важливість підтримки університетів у формі надання необхідних ресурсів, таких як простір для роботи та виставок, доступ до обладнання, фінансова підтримка, що забезпечує високу якість освітнього процесу. Зроблено висновок стосовно важливості фахової підготовки майбутніх учителів технологій до проєктної діяльності в галузі дизайну і декоративного мистецтва, оскільки це впливає на формування майбутніх професіоналів, готових до викликів сучасного світу, здатних реалізувати мистецькі проєкти та залучати у майбутній професійній діяльності учнівську молодь, надихати учнів на творчість й інновації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмайбутній учитель технологійuk
dc.subjectдекоративне мистецтво і дизайнuk
dc.subjectдекоративно- прикладна творчістьuk
dc.subjectнаціональні традиціїuk
dc.subjectпроєктна діяльністьuk
dc.subjectпроєктна технологія навчанняuk
dc.subjectтрудове навчанняuk
dc.titleМетодичні аспекти підготовки майбутніх учителів технологій до проєктної діяльності у сфері дизайну і декоративного мистецтваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf276.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.