Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20243
Назва: Розвиток навичок коригування зображень у графічних редакторах під час підготовки майбутніх художників-оформлювачів
Автори: Безуглий, А. І.
Титаренко, В. В.
Ключові слова: цифрові технології
фахова підготовка
рекламний плакат
колір
графічний редактор
зображення
коригування
дизайн
навички
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Безуглий А. І. Розвиток навичок коригування зображень у графічних редакторах під час підготовки майбутніх художників-оформлювачів/ А. І. Безуглий, В. В. Титаренко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 34-44.
Короткий огляд (реферат): На уроках виробничої практики виконання завдань комп’ютерної графіки стає одним із дидактичних засобів професійного-практичного навчання, що сприяють формуванню цифрової компетентності, впливають на емоційно-почуттєву сферу здобувачів освіти, підвищення інтересу, зацікавленості в оволодінні обраною професією, захоплення творчістю та створенням власних робіт. У статті проаналізовано роль цифрових технологій у сучасних умовах розвитку освіти на уроках виробничої практики під час підготовки виконавців художньо-оформлювальних робіт. Відображається необхідність набуття навичок роботи у графічних редакторах, що відповідатимуть вимогам роботодавців та сучасному виробництву згідно з новітніми державними освітніми стандартами надання послуг у сфері мистецтва. Підкреслюється актуальність проблеми формування уміння орієнтуватися в інформаційному просторі. Наголошується на необхідності впровадження графічної підготовки в освітньому процесі висококваліфікованого робітника, який відповідає вимогам ринку праці. Наведено приклад завдання з курсу графічного дизайну. Продемонстровано послідовність виконання завдання під час виробничої практики із професії «виконавець художньо-оформлювальних робіт», що сприяє розвитку навичок коригування зображень у графічних редакторах. Визначено, що вивчення курсу сприяє формуванню цифрової компетентності, цифрової грамотності й оволодінню навичками роботи з цифровими технологіями. Обґрунтовано, що для організації якісного професійного навчання виконавців художньо-оформлювальних робіт пріоритетним завданням має бути сучасна підготовка здобувачів освіти, необхідність введення курсу комп’ютерної графіки в освітній процес закладів професійної (професійно-технічної) освіти (ЗП(ПТ)О). Мета дослідження полягає в експериментальній перевірці рівнів сформованості навичок роботи у графічних редакторах майбутніх кваліфікованих працівників з надання послуг у сфері мистецтва. Наведено результати опитування виконавців художньо-оформлювальних робіт як учасників курсу для отримання даних щодо перевірки початкового та кінцевого рівнів сформованості навичок роботи у програмах графічного дизайну. Перевірка сформованості навичок роботи у програмах графічного дизайну, яка була проведена на початковому етапі, показала, що вихідний рівень сформованості навичок серед здобувачів освіти є низьким. Перевірка результативності формування рівня навичок на підсумковому етапі показала ефективність проведеного курсу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20243
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf1.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.