Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20243
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБезуглий, А. І.-
dc.contributor.authorТитаренко, В. В.-
dc.date.accessioned2024-09-19T09:19:52Z-
dc.date.available2024-09-19T09:19:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБезуглий А. І. Розвиток навичок коригування зображень у графічних редакторах під час підготовки майбутніх художників-оформлювачів/ А. І. Безуглий, В. В. Титаренко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. № 2 (147). Одеса, 2024. С. 34-44.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20243-
dc.description.abstractНа уроках виробничої практики виконання завдань комп’ютерної графіки стає одним із дидактичних засобів професійного-практичного навчання, що сприяють формуванню цифрової компетентності, впливають на емоційно-почуттєву сферу здобувачів освіти, підвищення інтересу, зацікавленості в оволодінні обраною професією, захоплення творчістю та створенням власних робіт. У статті проаналізовано роль цифрових технологій у сучасних умовах розвитку освіти на уроках виробничої практики під час підготовки виконавців художньо-оформлювальних робіт. Відображається необхідність набуття навичок роботи у графічних редакторах, що відповідатимуть вимогам роботодавців та сучасному виробництву згідно з новітніми державними освітніми стандартами надання послуг у сфері мистецтва. Підкреслюється актуальність проблеми формування уміння орієнтуватися в інформаційному просторі. Наголошується на необхідності впровадження графічної підготовки в освітньому процесі висококваліфікованого робітника, який відповідає вимогам ринку праці. Наведено приклад завдання з курсу графічного дизайну. Продемонстровано послідовність виконання завдання під час виробничої практики із професії «виконавець художньо-оформлювальних робіт», що сприяє розвитку навичок коригування зображень у графічних редакторах. Визначено, що вивчення курсу сприяє формуванню цифрової компетентності, цифрової грамотності й оволодінню навичками роботи з цифровими технологіями. Обґрунтовано, що для організації якісного професійного навчання виконавців художньо-оформлювальних робіт пріоритетним завданням має бути сучасна підготовка здобувачів освіти, необхідність введення курсу комп’ютерної графіки в освітній процес закладів професійної (професійно-технічної) освіти (ЗП(ПТ)О). Мета дослідження полягає в експериментальній перевірці рівнів сформованості навичок роботи у графічних редакторах майбутніх кваліфікованих працівників з надання послуг у сфері мистецтва. Наведено результати опитування виконавців художньо-оформлювальних робіт як учасників курсу для отримання даних щодо перевірки початкового та кінцевого рівнів сформованості навичок роботи у програмах графічного дизайну. Перевірка сформованості навичок роботи у програмах графічного дизайну, яка була проведена на початковому етапі, показала, що вихідний рівень сформованості навичок серед здобувачів освіти є низьким. Перевірка результативності формування рівня навичок на підсумковому етапі показала ефективність проведеного курсу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectцифрові технологіїuk
dc.subjectфахова підготовкаuk
dc.subjectрекламний плакатuk
dc.subjectколірuk
dc.subjectграфічний редакторuk
dc.subjectзображенняuk
dc.subjectкоригуванняuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.titleРозвиток навичок коригування зображень у графічних редакторах під час підготовки майбутніх художників-оформлювачівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf1.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.