Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20237
Назва: Методичні рекомендації до виконання практичних та самостійних робіт з дисципліни «Методика викладання технологій у закладах вищої освіти» для здобувачів вищої освіти 1 року навчання за другим (магістерським) рівнем денної форми навчання Спеціальності Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика)
Автори: Спасскова, Олена Павлівна
Spasskova, Olena Pavlivna
Ключові слова: методика навчання технологій
технологічна освіта учнів
професійна компетентність викладача
вища освіта
підготовка майбутніх викладачів технологій
методичні рекомендації
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Спасскова О. П. Методичні рекомендації до виконання практичних та самостійних робіт з дисципліни «Методика викладання технологій у закладах вищої освіти» для здобувачів вищої освіти 1 року навчання за другим (магістерським) рівнем денної форми навчання Спеціальності Середня освіта (Трудове навчання та технології. Інформатика). Одеса : Університет Ушинського, 2024. 43 с.
Короткий огляд (реферат): Методика викладання технологій у закладах вищої освіти як дидактично обґрунтована система знань, умінь та навичок, досвіду творчої діяльності покликана забезпечити підготовку майбутніх викладачів технологій до реалізації державних стандартів змісту освітньої галузі ― Технології та чинних навчальних програм закладів вищої освіти. Методика викладання технологій у закладах вищої освіти є провідною дисципліною у підготовці майбутніх викладачів зі спеціальності ― Трудове навчання та технології і має на меті формування у майбутніх викладачів технології методичної компетентності як системи теоретичних знань, професійних умінь і навичок та особистісних якостей і сфері організації і проведення технологічної підготовки здобувачів вищої освіти. Основними завданнями вивчення дисципліни є: розкриття основних ідей Концепції технологічної освіти в Україні, змісту основних положень державного стандарту освітньої галузі ― Технології та нової структури технологічної підготовки студентів у закладах вищої освіти; оволодіння майбутніми викладачами технології теоретичними і методичними знаннями та вміннями проведення занять з трудового навчання та технології в закладах вищої освіти відповідно до нових тенденцій реформування освітньої галузі ― Технології з використанням активних, інтерактивних методик, інформаційно-комунікаційних засобів навчання; розкриття шляхів реалізації провідних принципів технологічної освіти, забезпечення освітньої, розвивальної і виховної функції технологічної підготовки здобувачів вищої освіти; здійснення міжпредметних зв’язків технології з основами наук, інтеграція знань студентів з різних галузей наук і навчальних предметів у процесі проектно-технологічної діяльності;
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20237
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики декоративно-прикладного мистецтва та графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Spasskova Olena Pavlivna.pdf933.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.