Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20169
Назва: Методологічні засади навчання англійської мови здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти медичного факультету напрямку ,,Спеціальна освіта’’ у сучасному освітньому просторі
Автори: Ірхіна, Юліана Валентинівна
Irkhina, Juliana Valentynivna
Ключові слова: англійська мова
освітній простір
медичний факультет
спеціальна освіта
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ірхіна Ю. В. Методологічні засади навчання англійської мови здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти медичного факультету напрямку ,,Спеціальна освіта’’ у сучасному освітньому просторі / Ю. В. Ірхіна // Актуальні питання сучасної педагогіки: творчість, майстерність, професіоналізм: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції, (Обласний коледж ,,Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія імені А. С. Макаренка’’ Полтавської обласної ради, 15.03.2024) / [редактор-упорядник: Т. В. Кулікова] Кременчук: Методичний кабінет, 2024. С. 416-420.
Короткий огляд (реферат): У рамках сучасної необхідності підготовки фахівців корекційно-педагогічної спрямованості з вільною комунікативною компетенцією в цілях ділового, наукового та особистого спілкування у динамічному освітньому просторі, виникає необхідність створення обґрунтованої та деталізованої методологічної основи формування іншомовної компетенції здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти медичного факультету напрямку ,,Спеціальна освіта’’. Процес розробки такої методології є комплексним та об’ємним і включає компоненти апробованих та результативних освітніх практик з навчання іноземних мов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20169
Розташовується у зібраннях:Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Irkhina.pdf4.21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.