Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2013
Назва: Підготовка майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дошкільників
Інші назви: Future Educators’ Development to Form Elementary Mathematical Notions among the Preschool Children
Автори: Грама, Геннадій Петрович
Grama, Gennadij Petrovych
Ключові слова: підготовка майбутніх вихователів
готовність майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дошкільників
компоненти готовності
педагогічні умови
інтерактивні методи навчання подготовка будущих воспитателей
preparation of future educators
readiness of future educators to form the preschool children’s elementary mathematical notions
readiness components
pedagogical conditions
interactive teaching methods
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Грама Г. П. Підготовка майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дошкільників : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Геннадій Петрович Грама; наук. кер. Т. Г. Жаровцева; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 282 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дошкільників. У дослідженні розкрито зміст і структуру поняття «готовність майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дошкільників», уточнено поняття «підготовленість», «підготовка», «готовність», «математична мова». Визначено критерії (когнітивний, операційно-технологічний, мотиваційно-оцінювальний), показники і схарактеризовано рівні готовності майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку. Розроблено методику реалізації педагогічних умов підготовки майбутніх вихователів до формування елементарних математичних уявлень дошкільників з використанням інтерактивних методів навчання. In the thesis the pedagogical conditions for developing the future educators readiness to form the preschool children’s elementary mathematical notions are theoretically grounded and experimentally checked. In the research the content and the structure of the notion “the future educators’ readiness to form the preschool children’s elementary mathematical notions” is revealed. The connection between such concepts as “preparedness”, “preparation”, “readiness”, “mathematical language” is specified. The criteria (cognitive, operative, technological, motivative and evaluative) and indices are detected. The levels of the future educators’ readiness to form the preschool children’s elementary mathematical notions are characterised. Methods aimed at executing the pedagogical conditions to develop the future educators’ readiness to form the preschool children’s elementary mathematical notions while introducing interactive teaching methods and computer technologies are developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2013
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grama G. P.pdf2.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.