Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20100
Назва: Педагогічна модель розвитку міжкультурної компетентності майбутніх викладачів ВВНЗ
Автори: Арістархова, Маргарита Сергіївна
Рибчук, Олег Олександрович
Ключові слова: культура
комунікація
педагогічна модель
майбутні викладачі ВВНЗ
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Арістархова М.С.Педагогічна модель розвитку міжкультурної компетентності майбутніх викладачів ВВНЗ/М.З.Арістархова, О.О.Рибчук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2024. – № 1 С.35-39
Короткий огляд (реферат): Після початку повномасштабного вторгнення до лав Збройних Сил приєдналися представники різних національностей, релігійних сповідань, соціальних груп і професій, що може ускладнювати спілкування та впливати на ефективність виконання спільних завдань через різницю культур і мов, тому розвиток міжкультурної компетентності військових стає надзвичайно важливим завданням. У статті розглянуто поняття «культура», «субкультура» й «міжкультурна компетентність майбутніх викладачів ВВНЗ», проаналізовано провідні ідеї, підходи та принципи, відповідно до яких спроєктовано педагогічну модель розвитку міжкультурної компетентності майбутніх викладачів ВВНЗ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20100
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf370.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.