Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20100
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАрістархова, Маргарита Сергіївна-
dc.contributor.authorРибчук, Олег Олександрович-
dc.date.accessioned2024-08-29T07:26:44Z-
dc.date.available2024-08-29T07:26:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationАрістархова М.С.Педагогічна модель розвитку міжкультурної компетентності майбутніх викладачів ВВНЗ/М.З.Арістархова, О.О.Рибчук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2024. – № 1 С.35-39uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20100-
dc.description.abstractПісля початку повномасштабного вторгнення до лав Збройних Сил приєдналися представники різних національностей, релігійних сповідань, соціальних груп і професій, що може ускладнювати спілкування та впливати на ефективність виконання спільних завдань через різницю культур і мов, тому розвиток міжкультурної компетентності військових стає надзвичайно важливим завданням. У статті розглянуто поняття «культура», «субкультура» й «міжкультурна компетентність майбутніх викладачів ВВНЗ», проаналізовано провідні ідеї, підходи та принципи, відповідно до яких спроєктовано педагогічну модель розвитку міжкультурної компетентності майбутніх викладачів ВВНЗuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,uk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectпедагогічна модельuk
dc.subjectмайбутні викладачі ВВНЗuk
dc.titleПедагогічна модель розвитку міжкультурної компетентності майбутніх викладачів ВВНЗuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf370.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.