Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20041
Назва: Академічна доброчесність як елемент самоорганізації освітнього середовища
Автори: Гоцалюк, А. А.
Ключові слова: самоорганізація
освітнє середовище
академічна доброчесність
форма та зміст
морально-етичні засади
особистісний розвиток
ефективність і якість освіти
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гоцалюк А. А. Академічна доброчесність як елемент самоорганізації освітнього середовища / А. А. Гоцалюк // Перспективи : соціально-політичний журнал. – 2024. – № 1. – С. 205-211.
Короткий огляд (реферат): Феномен академічної доброчесності освітнього середовища залишається актуальним питанням уже протягом кількох десятиріч. У цьому аспекті важливого значення набу- ває самоорганізація освітнього середовища його учасниками для найоптимальнішого дотримання норм академічної доброчесності, враховуючи нові фактори впливу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20041
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdf275.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.