Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20020
Назва: Компоненти драмогерменевтичного досвіду майбутніх викладачів вокалу та критерії їх оцінювання
Автори: Ван, Чень
Ключові слова: компоненти драмогерменевтичного досвіду
рефлексійно-репрезентаційний компонент
художньо-ментальний критерій
особистісно-перформативний критерій
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»,
Бібліографічний опис: Ван Ч.Компоненти драмогерменевтичного досвіду майбутніх викладачів вокалу та критерії їх оцінювання/Ч.Ван//Південноукраїнські мистецькі студії. Науковий журнал. – 2024. – №1.С.11-16
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено теоретичні положення щодо компонентів драмогерменев- тичного досвіду майбутніх викладачів вокалу та критеріїв їх оцінювання. Зроблено акцент на актуальності наукового осмислення інноваційних аспектів підготовки май- бутніх викладачів вокалу, які сприяють зростанню її якості. Здійснено теоретичний аналіз наукових праць із філософської, мистецтвознавчої та педагогічної герменев- тики, які дають змогу ефективно висвітлювати процеси привласнення майбутніми викладачами вокалу драматургічного контенту музичного твору з метою набуття драмогерменевтичних знань і навичок як основи драмогерменевтичного досвіду осо- бистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20020
Розташовується у зібраннях:№1 (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf304.14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.