Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19681
Назва: Етичні принципи використання штучного інтелекту в освіті
Автори: Дворядкіна, Т. О.
Козак, Вікторія Ігорівна
Kozak, Viktoriia
Ключові слова: штучний інтелект
етичні принципи
повага до особистості
освітній процес
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дворядкіна Т. О. Етичні принципи використання штучного інтелекту в освіті / Т. О. Дворядкіна, В. І. Козак // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Одеса, 23-24 травня 2024 року. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 25-29
Короткий огляд (реферат): У наш час, штучний інтелект (ШІ) став ефективним засобом модернізування процесу навчання та може покращити якість загальної середньої освіти. Розвиток (ШІ) йде стрімко та пронизує вже у всі сфери життя, включаючи освіту. Використання штучного інтелекту має значний потенціал для покращення навчального процесу, адаптації навчального матеріалу та створенні нових можливостей для учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19681
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25-29.pdf916.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.