Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19681
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДворядкіна, Т. О.-
dc.contributor.authorКозак, Вікторія Ігорівна-
dc.contributor.authorKozak, Viktoriia-
dc.date.accessioned2024-07-24T08:45:42Z-
dc.date.available2024-07-24T08:45:42Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДворядкіна Т. О. Етичні принципи використання штучного інтелекту в освіті / Т. О. Дворядкіна, В. І. Козак // Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві : матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Одеса, 23-24 травня 2024 року. Одеса: Університет Ушинського, 2024. С. 25-29uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/19681-
dc.description.abstractУ наш час, штучний інтелект (ШІ) став ефективним засобом модернізування процесу навчання та може покращити якість загальної середньої освіти. Розвиток (ШІ) йде стрімко та пронизує вже у всі сфери життя, включаючи освіту. Використання штучного інтелекту має значний потенціал для покращення навчального процесу, адаптації навчального матеріалу та створенні нових можливостей для учнів.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectетичні принципиuk
dc.subjectповага до особистостіuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.titleЕтичні принципи використання штучного інтелекту в освітіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, дизайні та мистецтві (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25-29.pdf916.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.