Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19571
Назва: Formation of Speech and Ethnic Personality of Future Preschool Education Specialists Under Conditions of Ethno-Cultural And Intercultural Communication
Інші назви: Формування мовної та етнічної особистості. Майбутні спеціалісти дошкільної освіти в умовах етнокультури і міжкультурної комунікації
Автори: Bohush, Alla Mykhailivna
Богуш, Алла Михайлівна
Ключові слова: майбутні фахівці дошкільної освіти
мовленнєво-мовна особистість
етнокультура
міжкультурна комунікація
future specialists of preschool education
ethnoculture
speech and language personality
intercultural communication
Дата публікації: 2024
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin Engineering University
Бібліографічний опис: Bohush А. M. Формування мовної та етнічної особистості. Майбутні спеціалісти дошкільної освіти в умовах етнокультури І міжкультурна комунікація / A. M. Bohush // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育 前 沿 研 究 ): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin: Harbin Engineering University, 2024. – Issue 10. - Р. 33-38.
Короткий огляд (реферат): TThe article characterizes different types of speech personalities of future preschool education specialists who will have to work with “children of war”, who have different levels of Ukrainian speech development from high (mostly children from large cities) to low or elementary (children of parents belonging to ethnic nationalities (Southern and Western regions of Ukraine)) ones. An urgent task of educational institutions of professional pre-higher (pedagogical colleges) and higher education (pedagogical universities) is the formation of the speech and linguistic, and speech and ethnic personality of future specialists in preschool education, who are called upon to act as mediators and facilitators, using educational and protective speech of influence on the psyche of the child between the child and the existing disturbing, social situation in which a child is temporarily living. У статті охарактеризовано різні типи мовленнєвої особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти, яким доведеться працювати з «дітьми війни», які мають різний рівень розвитку українського мовлення від високого (переважно діти з великих міст) до низького або початкового (діти батьків). національності (південні та західні регіони України)). Актуальним завданням навчальних закладів передвищої (педагогічні коледжі) та вищої освіти (педуніверситети) є формування мовленнєво-мовної та мовленнєво-етнічної особистості майбутніх фахівців дошкільної освіти, які покликані виступати як посередники та фасилітатори, що використовують виховно-охоронний мовленнєвий вплив на психіку дитини між дитиною та існуючою тривожною, соціальною ситуацією, в якій дитина тимчасово перебуває.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19571
Розташовується у зібраннях:2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bohush Alla Mykhailivna.pdf3.6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.