Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19528
Назва: Методи оцінки синергізму в крос-канальному маркетингу
Автори: Фільварська, В. В.
Ключові слова: синергетичний підхід
синергізм
крос-канальний маркетинг
маркетингові комунікації
наукове розуміння
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Фільварська В. В. Методи оцінки синергізму в крос-канальному маркетингу / В. В. Фільварська // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання. Матеріали VІІ Міжнародної конференції студентів, молодих вчених та науковців (Одеса, 23-24 травня 2024 р.) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса : Університет Ушинського, 2024. – С. 173-175.
Короткий огляд (реферат): Однією з найбільш перспективних у методологічному плані дослідницьких платформ, що реалізує міждисциплінарну філософію і розвиває нову парадигму теорії систем, є синергетика, або теорія самоорганізації. Синергетичний підхід в організації систем можна використати в різноманітних галузях, проте мало адаптованим цей підхід залишається до маркетингового наукового знання. Теоретична складова феномену синергізму активно використовується у поясненні ефективності методу крос-канальної комунікації. Дослідження описують виникнення синергетичного ефекту при комбінуванні різних видів маркетингових комунікацій, таких як реклама, PR, просування у соціальних мережах та інші. Однак існує необхідність у дослідженнях, спрямованих на розуміння того, як оцінити потенціал синергізму комбінації різних каналів комунікації. Дослідження в цій галузі можуть допомогти зрозуміти, як методи оцінки допоможуть в пошуку комбінації каналів найбільш ефективних для досягнення маркетингових цілей: підвищення пізнаваності бренду, збільшення продажів та покращення взаємодії зі споживачами. Таким чином, дослідження в галузі синергії та крос-канальних комунікаціях роблять внесок у розвиток наукового розуміння того, як оптимізувати маркетингові зусилля компаній для досягнення максимального ефекту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19528
Розташовується у зібраннях:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Filvarska.pdf1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.