Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19528
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФільварська, В. В.-
dc.date.accessioned2024-07-04T10:48:29Z-
dc.date.available2024-07-04T10:48:29Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФільварська В. В. Методи оцінки синергізму в крос-канальному маркетингу / В. В. Фільварська // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання. Матеріали VІІ Міжнародної конференції студентів, молодих вчених та науковців (Одеса, 23-24 травня 2024 р.) / оргком. : А. В. Красножон, О. А. Копусь, Г. В. Музиченко, Є. В. Борінштейн. – Одеса : Університет Ушинського, 2024. – С. 173-175.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19528-
dc.description.abstractОднією з найбільш перспективних у методологічному плані дослідницьких платформ, що реалізує міждисциплінарну філософію і розвиває нову парадигму теорії систем, є синергетика, або теорія самоорганізації. Синергетичний підхід в організації систем можна використати в різноманітних галузях, проте мало адаптованим цей підхід залишається до маркетингового наукового знання. Теоретична складова феномену синергізму активно використовується у поясненні ефективності методу крос-канальної комунікації. Дослідження описують виникнення синергетичного ефекту при комбінуванні різних видів маркетингових комунікацій, таких як реклама, PR, просування у соціальних мережах та інші. Однак існує необхідність у дослідженнях, спрямованих на розуміння того, як оцінити потенціал синергізму комбінації різних каналів комунікації. Дослідження в цій галузі можуть допомогти зрозуміти, як методи оцінки допоможуть в пошуку комбінації каналів найбільш ефективних для досягнення маркетингових цілей: підвищення пізнаваності бренду, збільшення продажів та покращення взаємодії зі споживачами. Таким чином, дослідження в галузі синергії та крос-канальних комунікаціях роблять внесок у розвиток наукового розуміння того, як оптимізувати маркетингові зусилля компаній для досягнення максимального ефекту.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсинергетичний підхідuk
dc.subjectсинергізмuk
dc.subjectкрос-канальний маркетингuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectнаукове розумінняuk
dc.titleМетоди оцінки синергізму в крос-канальному маркетингуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2024)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Filvarska.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.