Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19516
Назва: Філософія освіти в контексті трансформацій ХХІ століття: виклики і перспективи
Автори: Петінова, Оксана Борисівна
Petinova, Oksana Borysivna
Ключові слова: філософія освіти
трансформаційні процеси
космічний інтелект
духовна деградація
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Петінова О. Б. Філософія освіти в контексті трансформацій ХХІ століття: виклики і перспективи / О. Б. Петінова // Свобода як фундаментальна цінність української національної ідеї. // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції, присвяченої Всесвітньому Дню Філософії (Одеса, 16 листопада 2023 р.). – С. 2-7.
Короткий огляд (реферат): Сучасні контексти розвитку освіти досить неоднозначні. З одного боку, ми як науково-педагогічні працівники, постійно спостерігаємо за змінами в освіті, та Всеукраї нська наукова конференція, присвяченої Всесвітньому Дню Філософії є учасниками реалізації нововведень, що спускаються «зверху», а з іншого – бачимо невідповідність цих змін запитам суспільства та підростаючого покоління, яке відрізняється він своїх попередників способом сприймання світу, відношенням до життя, більш практичною орієнтацію на реалізацію себе. Паттерни ХХ століття вже є застарілими, і перед філософією освіти постають виклики, які є досить актуальними в умовах сьогодення, адже саме соціальний інститут освіти має можливість в умовах глибинних трансформаційних процесів планетарних та загальнокосмічних процесів дати відповідь на запити, та зреагувати на них.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19516
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petinova.pdf910.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.