Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19516
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетінова, Оксана Борисівна-
dc.contributor.authorPetinova, Oksana Borysivna-
dc.date.accessioned2024-07-03T09:47:33Z-
dc.date.available2024-07-03T09:47:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПетінова О. Б. Філософія освіти в контексті трансформацій ХХІ століття: виклики і перспективи / О. Б. Петінова // Свобода як фундаментальна цінність української національної ідеї. // Матеріали Всеукраїнської наукової конференції, присвяченої Всесвітньому Дню Філософії (Одеса, 16 листопада 2023 р.). – С. 2-7.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19516-
dc.description.abstractСучасні контексти розвитку освіти досить неоднозначні. З одного боку, ми як науково-педагогічні працівники, постійно спостерігаємо за змінами в освіті, та Всеукраї нська наукова конференція, присвяченої Всесвітньому Дню Філософії є учасниками реалізації нововведень, що спускаються «зверху», а з іншого – бачимо невідповідність цих змін запитам суспільства та підростаючого покоління, яке відрізняється він своїх попередників способом сприймання світу, відношенням до життя, більш практичною орієнтацію на реалізацію себе. Паттерни ХХ століття вже є застарілими, і перед філософією освіти постають виклики, які є досить актуальними в умовах сьогодення, адже саме соціальний інститут освіти має можливість в умовах глибинних трансформаційних процесів планетарних та загальнокосмічних процесів дати відповідь на запити, та зреагувати на них.uk
dc.language.isootheruk
dc.subjectфілософія освітиuk
dc.subjectтрансформаційні процесиuk
dc.subjectкосмічний інтелектuk
dc.subjectдуховна деградаціяuk
dc.titleФілософія освіти в контексті трансформацій ХХІ століття: виклики і перспективиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petinova.pdf910.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.