Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19409
Title: 以课堂活动改善课堂心理环境提升大学英语口语教学
Other Titles: Використання аудиторних заходів для покращення психологічного середовища в класі та вдосконалення усного викладання англійської мови в коледжі
Authors: 王波
Ван Бо
Keywords: урочна діяльність
розмовна англійська мова
Issue Date: 2024
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: 王波 . 以课堂活动改善课堂心理环境提升大学英语口语教学/ 王波 // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 7. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2024 ‒ С.96-98
Abstract: В останні роки викладання англійської мови в коледжах у різних університетах по всій країні постійно обдумувало, досліджувало, пробувало, впроваджувало інновації та реформувало. У минулому однокласний курс інтенсивного читання більше не міг відповідати вимогам навчальної програми англійської мови в коледжі, тому розмовні курси англійської мови в коледжі більше не є винятковими для англійських спеціальностей, а також увійшли до навчальної програми для студентів, які не вивчають англійську. Наша попередня модель навчання англійської мови була зосереджена на вчителі: вчителі викладали знання лексики, пояснювали граматику та навчали студентів складати речення. Однак наполеглива праця та фізичні зусилля, які докладають вчителі, не пропорційні фактичним комунікативним здібностям учнів .Можна сказати, що традиційна модель навчання продовжується. Модель навчання з інтенсивним читанням неможлива в усному уроці. У майбутньому студенти не зможуть значно покращити навички усного спілкування успішно використовують англійську для фактичного спілкування, коли вони йдуть на роботу.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19409
Appears in Collections:2024 Вип. 7

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wang Bo.pdf5.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.