Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19381
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Палишкова, Ірина Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Palshkova, Iryna Oleksandrivna | - |
dc.contributor.author | Chen Huanhuan | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-18T10:20:12Z | - |
dc.date.available | 2024-06-18T10:20:12Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Chen Huanhuan. The Potential of Nature Observation in Primary School/ Chen Huanhuan, I. Palshkova // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 7. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2024 ‒ С.67-68 | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19381 | - |
dc.description.abstract | In the natural sciences, observation is an integral part of the process of studying nature. Observation allows students to directly observe natural objects and phenomena, collect information, analyze data and draw conclusions. Observation helps students enrich their knowledge of the environment, develop skills, analyze and think logically. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | creative personality | uk |
dc.subject | younger schoolchildren | uk |
dc.subject | creativity | uk |
dc.subject | creative abilities | uk |
dc.title | The Potential of Nature Observation in Primary School | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2024 Вип. 7 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Chen Huanhuan.pdf | 5.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.