Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1935
Назва: | Навчальний посібник для студентів факультету дошкільного виховання |
Інші назви: | Учебное пособие для студентов факультета дошкольного воспитания A manual for students of the faculty of preschool education |
Автори: | Мартинова, Раїса Юріївна Мартынова, Раиса Юрьевна Martynova, Raisa Yuriivna Михайлова, Людмила Олексіївна Михайлова, Людмила Алексеевна Mykhailova, Lyudmyla Oleksiivna Ірхіна, Юліана Валентинівна Ирхина, Юлиана Валентиновна Irkhina, Juliana Valentynivna |
Ключові слова: | системно-комунікативний метод регулярна зміна видів діяльності систематичне заохочення студентів до навчання відповідність навчального матеріалу реальним психофізіологічним і навчальним можливостям більшості студентів системно-коммуникативный метод регулярная смена видов деятельности систематическое стимулирование студентов к обучению correspondence of the educational material with the actual psychophysiological and educational capabilities of the majority of students соответствие учебного материала реальным психофизиологическим и учебным возможностям большинства студентов systemic-communicative method regular change of activities systematic encouragement of students to study |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Навчальний посібник для студентів факультету дошкільного виховання / Р. Ю. Мартинова, Л. О.йлова, Ю. В. Ірхіна. – Вид. 4-ге перероб. та доп. – Одеса : Букаєв В. В., 2013. – 188 с. |
Короткий огляд (реферат): | Посібник розроблено на основі системно-комунікативного методу, який ґрунтується на наступних принципах: відповідності навчального матеріалу реальним психофізіологічним і навчальним можливостям більшості студентів, за урахуванням їхнього віку і мотивації навчання; обов’язкового засвоєння на заняттях нового матеріалу і його різнопланового поєднання з раніше вивченим; рівних можливостей для всіх студентів, що запобігає появі відстаючих і прогалин в їхніх знаннях; регулярної зміни видів діяльності на заняттях, що запобігає втомлюваності студентів й одноманітності навчального процесу; переходу до вивчення наступного матеріалу за умови міцного засвоєння попереднього; активної асистенції «викладач → студент»; систематичного заохочення студентів до навчання й обговорення їхніх успіхів; об’єктивного і демократичного оцінювання результатів навчальної діяльності. Пособие разработано на основе системно-коммуникативного метода, который основывается на следующих принципах: соответствия учебного материала реальным психофизиологическим и учебным возможностям большинства студентов, по учетом их возраста и мотивации обучения; обязательного усвоения на занятиях нового материала и его разнопланового сочетание с ранее изученным; равных возможностей для всех студентов, что предотвращает утомляемости студентов и однообразия учебного процесса; перехода к изучению следующего материала при прочного усвоения предыдущего; активной асистенции «преподаватель → студент»; систематического поощрения студентов к обучению и обсуждение их результатов; объективного и демократического оценки результатов учебной деятельности. The manual is developed on the basis of the system-communicative method, which is based on the following principles: the correspondence of the educational material with the real psychophysiological and educational capabilities of the majority of students, taking into account their age and motivation for learning; compulsory assimilation on the lessons of the new material and its versatile combination with the previously studied; equal opportunities for all students, preventing the emergence of laggards and gaps in their knowledge; regular change of activities at classes, which prevents fatigue of students and the uniformity of the educational process; transition to the study of the following material subject to a solid assimilation of the previous one; active assistant "teacher → student"; systematic encouragement of students to study and discuss their successes; objective and democratic evaluation of the results of educational activities. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1935 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
English book 18.03.2007.pdf | 1.88 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.