Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1935
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мартинова, Раїса Юріївна | - |
dc.contributor.author | Мартынова, Раиса Юрьевна | - |
dc.contributor.author | Martynova, Raisa Yuriivna | - |
dc.contributor.author | Михайлова, Людмила Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Михайлова, Людмила Алексеевна | - |
dc.contributor.author | Mykhailova, Lyudmyla Oleksiivna | - |
dc.contributor.author | Ірхіна, Юліана Валентинівна | - |
dc.contributor.author | Ирхина, Юлиана Валентиновна | - |
dc.contributor.author | Irkhina, Juliana Valentynivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-25T10:40:44Z | - |
dc.date.available | 2019-03-25T10:40:44Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Навчальний посібник для студентів факультету дошкільного виховання / Р. Ю. Мартинова, Л. О.йлова, Ю. В. Ірхіна. – Вид. 4-ге перероб. та доп. – Одеса : Букаєв В. В., 2013. – 188 с. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1935 | - |
dc.description.abstract | Посібник розроблено на основі системно-комунікативного методу, який ґрунтується на наступних принципах: відповідності навчального матеріалу реальним психофізіологічним і навчальним можливостям більшості студентів, за урахуванням їхнього віку і мотивації навчання; обов’язкового засвоєння на заняттях нового матеріалу і його різнопланового поєднання з раніше вивченим; рівних можливостей для всіх студентів, що запобігає появі відстаючих і прогалин в їхніх знаннях; регулярної зміни видів діяльності на заняттях, що запобігає втомлюваності студентів й одноманітності навчального процесу; переходу до вивчення наступного матеріалу за умови міцного засвоєння попереднього; активної асистенції «викладач → студент»; систематичного заохочення студентів до навчання й обговорення їхніх успіхів; об’єктивного і демократичного оцінювання результатів навчальної діяльності. Пособие разработано на основе системно-коммуникативного метода, который основывается на следующих принципах: соответствия учебного материала реальным психофизиологическим и учебным возможностям большинства студентов, по учетом их возраста и мотивации обучения; обязательного усвоения на занятиях нового материала и его разнопланового сочетание с ранее изученным; равных возможностей для всех студентов, что предотвращает утомляемости студентов и однообразия учебного процесса; перехода к изучению следующего материала при прочного усвоения предыдущего; активной асистенции «преподаватель → студент»; систематического поощрения студентов к обучению и обсуждение их результатов; объективного и демократического оценки результатов учебной деятельности. The manual is developed on the basis of the system-communicative method, which is based on the following principles: the correspondence of the educational material with the real psychophysiological and educational capabilities of the majority of students, taking into account their age and motivation for learning; compulsory assimilation on the lessons of the new material and its versatile combination with the previously studied; equal opportunities for all students, preventing the emergence of laggards and gaps in their knowledge; regular change of activities at classes, which prevents fatigue of students and the uniformity of the educational process; transition to the study of the following material subject to a solid assimilation of the previous one; active assistant "teacher → student"; systematic encouragement of students to study and discuss their successes; objective and democratic evaluation of the results of educational activities. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | системно-комунікативний метод | uk |
dc.subject | регулярна зміна видів діяльності | uk |
dc.subject | систематичне заохочення студентів до навчання | uk |
dc.subject | відповідність навчального матеріалу реальним психофізіологічним і навчальним можливостям більшості студентів | uk |
dc.subject | системно-коммуникативный метод | uk |
dc.subject | регулярная смена видов деятельности | uk |
dc.subject | систематическое стимулирование студентов к обучению | uk |
dc.subject | correspondence of the educational material with the actual psychophysiological and educational capabilities of the majority of students | uk |
dc.subject | соответствие учебного материала реальным психофизиологическим и учебным возможностям большинства студентов | uk |
dc.subject | systemic-communicative method | uk |
dc.subject | regular change of activities | uk |
dc.subject | systematic encouragement of students to study | uk |
dc.title | Навчальний посібник для студентів факультету дошкільного виховання | uk |
dc.title.alternative | Учебное пособие для студентов факультета дошкольного воспитания | uk |
dc.title.alternative | A manual for students of the faculty of preschool education | uk |
dc.type | Book | uk |
Appears in Collections: | Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
English book 18.03.2007.pdf | 1.88 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.