Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1935
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартинова, Раїса Юріївна-
dc.contributor.authorМартынова, Раиса Юрьевна-
dc.contributor.authorMartynova, Raisa Yuriivna-
dc.contributor.authorМихайлова, Людмила Олексіївна-
dc.contributor.authorМихайлова, Людмила Алексеевна-
dc.contributor.authorMykhailova, Lyudmyla Oleksiivna-
dc.contributor.authorІрхіна, Юліана Валентинівна-
dc.contributor.authorИрхина, Юлиана Валентиновна-
dc.contributor.authorIrkhina, Juliana Valentynivna-
dc.date.accessioned2019-03-25T10:40:44Z-
dc.date.available2019-03-25T10:40:44Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationНавчальний посібник для студентів факультету дошкільного виховання / Р. Ю. Мартинова, Л. О.йлова, Ю. В. Ірхіна. – Вид. 4-ге перероб. та доп. – Одеса : Букаєв В. В., 2013. – 188 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1935-
dc.description.abstractПосібник розроблено на основі системно-комунікативного методу, який ґрунтується на наступних принципах: відповідності навчального матеріалу реальним психофізіологічним і навчальним можливостям більшості студентів, за урахуванням їхнього віку і мотивації навчання; обов’язкового засвоєння на заняттях нового матеріалу і його різнопланового поєднання з раніше вивченим; рівних можливостей для всіх студентів, що запобігає появі відстаючих і прогалин в їхніх знаннях; регулярної зміни видів діяльності на заняттях, що запобігає втомлюваності студентів й одноманітності навчального процесу; переходу до вивчення наступного матеріалу за умови міцного засвоєння попереднього; активної асистенції «викладач → студент»; систематичного заохочення студентів до навчання й обговорення їхніх успіхів; об’єктивного і демократичного оцінювання результатів навчальної діяльності. Пособие разработано на основе системно-коммуникативного метода, который основывается на следующих принципах: соответствия учебного материала реальным психофизиологическим и учебным возможностям большинства студентов, по учетом их возраста и мотивации обучения; обязательного усвоения на занятиях нового материала и его разнопланового сочетание с ранее изученным; равных возможностей для всех студентов, что предотвращает утомляемости студентов и однообразия учебного процесса; перехода к изучению следующего материала при прочного усвоения предыдущего; активной асистенции «преподаватель → студент»; систематического поощрения студентов к обучению и обсуждение их результатов; объективного и демократического оценки результатов учебной деятельности. The manual is developed on the basis of the system-communicative method, which is based on the following principles: the correspondence of the educational material with the real psychophysiological and educational capabilities of the majority of students, taking into account their age and motivation for learning; compulsory assimilation on the lessons of the new material and its versatile combination with the previously studied; equal opportunities for all students, preventing the emergence of laggards and gaps in their knowledge; regular change of activities at classes, which prevents fatigue of students and the uniformity of the educational process; transition to the study of the following material subject to a solid assimilation of the previous one; active assistant "teacher → student"; systematic encouragement of students to study and discuss their successes; objective and democratic evaluation of the results of educational activities.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectсистемно-комунікативний методuk
dc.subjectрегулярна зміна видів діяльностіuk
dc.subjectсистематичне заохочення студентів до навчанняuk
dc.subjectвідповідність навчального матеріалу реальним психофізіологічним і навчальним можливостям більшості студентівuk
dc.subjectсистемно-коммуникативный методuk
dc.subjectрегулярная смена видов деятельностиuk
dc.subjectсистематическое стимулирование студентов к обучениюuk
dc.subjectcorrespondence of the educational material with the actual psychophysiological and educational capabilities of the majority of studentsuk
dc.subjectсоответствие учебного материала реальным психофизиологическим и учебным возможностям большинства студентовuk
dc.subjectsystemic-communicative methoduk
dc.subjectregular change of activitiesuk
dc.subjectsystematic encouragement of students to studyuk
dc.titleНавчальний посібник для студентів факультету дошкільного вихованняuk
dc.title.alternativeУчебное пособие для студентов факультета дошкольного воспитанияuk
dc.title.alternativeA manual for students of the faculty of preschool educationuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
English book 18.03.2007.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.