Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19338
Назва: Застосування засобів штучного інтелекту для підвищення адаптивних властивостей систем управління навчанням
Інші назви: Application of artificial intelligence to increase adaptive properties of learning control systems
Автори: Мазурок, Тетяна Леонідівна
Mazurok, Tetyana Leonidivna
Ключові слова: синергетична модель управління
адаптивне навчання
інтелектуальні перетворення
система управління навчанням
інтелектуальні технології
synergistic control model
adaptive learning
intellectual transformations
learning control system
intellectual technologies
Дата публікації: 2024
Видавництво: УкрІНТЕІ
Бібліографічний опис: Мазурок Т. Застосування засобів штучного інтелекту для підвищення адаптивних властивостей систем управління навчанням / Т. Мазурок // Штучний інтелект у науці та освіті (AISE 2024). Artificial intelligence in science and education : збірник матеріалів міжнародної наукової конференції (Київ, 1-2 березня 2024 р.) [Електронний ресурс] / [упоряд: А. Яцишин, В. Матусевич, В. Коваленко]. – Київ : УкрІНТЕІ, 2024. – 165 – 169 с.
Короткий огляд (реферат): У публікації визначено актуальність застосування технологій штучного інтелекту в якості засобів реалізації синергетичної моделі управління навчанням, що забезпечує підвищення адаптивних властивостей навчання. Виконано декомпозицію цілісної системи управління навчанням на чотири вкладених підсистеми, кожна з яких має виконувати певні перетворення за кожен цикл управління. Визначено вектори цих перетворювачів, їх особливості, клас задачі управління та відповідні технології штучного інтелекту для їх реалізації. Наведено відомості про проведення комп’ютерних експериментів у середовищі Matlab. The publication defines the relevance of the use of artificial intelligence technologies as means of implementing a synergistic model of training management, which ensures an increase in the adaptive properties of training. Decomposition of the integrated learning management system into four nested subsystems, each of which must perform certain transformations for each management cycle, is performed. The vectors of these converters, their features, the class of the control task and the corresponding artificial intelligence technologies for their implementation are determined. Information on conducting computer experiments in the Matlab environment is provided.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19338
Розташовується у зібраннях:Штучний інтелект у науці та освіті (AISE 2024)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mazurok.pdf596.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.