Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19310
Назва: Сучасний маркетинг як нова підприємницька філософія: вплив на формування особистості лідера
Автори: Чекаліна, М.
Ключові слова: маркетінг
придприемська філософія
лідер
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеськ. нац. мед. ун-т, каф. філософії, біоетики та іноземних мов, Міжнародна академія психосінергетики та альфології та ін. ; ред. кол. : В. Б. Ханжи (відп. ред.) та ін
Бібліографічний опис: Чекаліна М. М. Сучасний маркетинг як нова підприємницька філософія: вплив на формування особистості лідера. Людина як цілісність: людське, позалюдське, надлюдське: Збірник матеріалів VI Міжнародної наукової конференції (19 жовтня 2023 р., м. Одеса) / Одеськ. нац. мед. ун-т, каф. філософії, біоетики та іноземних мов, Міжнародна академія психосінергетики та альфології та ін. ; ред. кол. : В. Б. Ханжи (відп. ред.) та ін. Одеса, 2024. С. 251-254.
Короткий огляд (реферат): Маркетинг – цілісна система організації діяльності сучасних підприємств (фірм) в умовах товарно-грошових відносин, за яких в основу господарських рішень покладено вимоги ринку, реальні запити та потреби покупців у товарах та послугах, а також виробничо-збутові можливості окремого підприємства (фірми). Термін «маркетинг» (marketing) вперше з’явився в США на початку нашого століття. Він походить від англійського market (ринок) і в найбільш адекватному перекладі означає «діяльність на ринку».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19310
Розташовується у зібраннях:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chekalina.pdf1.77 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.