Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19310
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧекаліна, М.-
dc.date.accessioned2024-06-05T10:33:30Z-
dc.date.available2024-06-05T10:33:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧекаліна М. М. Сучасний маркетинг як нова підприємницька філософія: вплив на формування особистості лідера. Людина як цілісність: людське, позалюдське, надлюдське: Збірник матеріалів VI Міжнародної наукової конференції (19 жовтня 2023 р., м. Одеса) / Одеськ. нац. мед. ун-т, каф. філософії, біоетики та іноземних мов, Міжнародна академія психосінергетики та альфології та ін. ; ред. кол. : В. Б. Ханжи (відп. ред.) та ін. Одеса, 2024. С. 251-254.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19310-
dc.description.abstractМаркетинг – цілісна система організації діяльності сучасних підприємств (фірм) в умовах товарно-грошових відносин, за яких в основу господарських рішень покладено вимоги ринку, реальні запити та потреби покупців у товарах та послугах, а також виробничо-збутові можливості окремого підприємства (фірми). Термін «маркетинг» (marketing) вперше з’явився в США на початку нашого століття. Він походить від англійського market (ринок) і в найбільш адекватному перекладі означає «діяльність на ринку».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherОдеськ. нац. мед. ун-т, каф. філософії, біоетики та іноземних мов, Міжнародна академія психосінергетики та альфології та ін. ; ред. кол. : В. Б. Ханжи (відп. ред.) та інuk
dc.subjectмаркетінгuk
dc.subjectпридприемська філософіяuk
dc.subjectлідерuk
dc.titleСучасний маркетинг як нова підприємницька філософія: вплив на формування особистості лідераuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chekalina.pdf1.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.