Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19308
Назва: The role of emotiveness in future activities piano teachers
Інші назви: Роль емоційності в майбутній діяльності вчителя фортепіано
Автори: Zheng Lanyue
Ключові слова: вчитель фортепіано
діяльність вчителя
майбутній вчитель музики
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Zheng Lanyue The role of emotiveness in future activities piano teachers / Zheng Lanyue // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 102-103.
Короткий огляд (реферат): Emotions are mental states that reflect our attitude to the world and to ourselves. They influence our thinking, behavior and feelings. Emotions are studied by many sciences, including psychology, linguistics, and music pedagogy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19308
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
45.pdf2.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.