Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19308
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZheng Lanyue-
dc.date.accessioned2024-06-05T08:07:42Z-
dc.date.available2024-06-05T08:07:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationZheng Lanyue The role of emotiveness in future activities piano teachers / Zheng Lanyue // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 102-103.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19308-
dc.description.abstractEmotions are mental states that reflect our attitude to the world and to ourselves. They influence our thinking, behavior and feelings. Emotions are studied by many sciences, including psychology, linguistics, and music pedagogy.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвчитель фортепіаноuk
dc.subjectдіяльність вчителяuk
dc.subjectмайбутній вчитель музикиuk
dc.titleThe role of emotiveness in future activities piano teachersuk
dc.title.alternativeРоль емоційності в майбутній діяльності вчителя фортепіаноuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.