Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1923
Назва: Педагогічні умови організайції творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін
Інші назви: Pedagogical conditions contributing to students’ creative activity in the process of mastering the disciplines in nature and mathematics at higher technical educational institutions
Автори: Гузалова, Оксана Валеріївна
Guzalova, Oksana Valeriyivna
Ключові слова: творча діяльність
організація творчої діяльності
педагогічні умови
студенти вищих технічних навчальних закладів
creative activity
creative activity organizing
pedagogical conditions
the students of higher technical educational institutions
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Гузалова О. В. Педагогічні умови організації творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Оксана Валеріївна Гузалова; наук. кер. З. Н. Курлянд; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено проблемі організації творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін; розкрито сутність поняття “творчість”, “творча діяльність”, “організація творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів”; визначено критерії (генерувальний, моделювальний, аналітичний, діяльнісний), показники та рівні успішності творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів (креативний, продуктивний, комбінаційний, репродуктивний); розроблено модель організації творчої діяльності, яка складається з трьох етапів (когнітивно-ознайомлювальний, репродуктивно-коригувальний та креативно-діяльнісний) і методику діагностики рівнів успішності творчої діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів. The dissertation is devoted to the problem of organizing creative activity of students in the process of learning the disciplines in nature and mathematics at higher technical educational institutions; the essence of the concepts “creativity”, “creative activity”, “organizing creative activity of students at higher technical educational institutions” are revealed; the criteria (generating, modulating, analytical, activating), indices and levels of succsess in students’creative activity at higher technical educational institutions (creative, productive, combinatory, reproductive) are difined; the model of creative activity organizing that includes three stages (cognitive and introductive, reproductive and corrigative, creative and active) has been worked out. The techniques aimed at the diagnosis of the degree of the students’ creative activity succsess at higher technical educational institutions has been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1923
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гузалова aref (1).pdf175.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.