Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19145
Назва: Проблема формування естетичного смаку учнів мистецьких шкіл в сучасних умовах
Автори: Федорець, Микола Олександрович
Fedorets, Fedorets, Mykola
Сян Хаоран
Ключові слова: естетичний смак
музичний смак
учні мистецьких шкіл
інформатизація
євроінтеграція
суспільство
викладачі
культурна компетентність
художньо-естетична культура
мистецькі школи
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Федорець М. Проблема формування естетичного смаку учнів мистецьких шкіл в сучасних умовах / М. Федорець, Сян Хаоран // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 3-7.
Короткий огляд (реферат): В умовах сьогодення, проблеми мистецького навчання, набуття культурної компетентності та художньо-естетичної культури молодого покоління України та Китаю стають все більш актуальними. У даний час, викладачів навчальних закладів, батьків учнів та широку педагогічну громадськість обох країн особливо хвилюють питання формування естетичного смаку сучасних дітей і підлітків, у тому числі учнів мистецьких шкіл, розглядаючи цей аспект як важливу складову набуття ними достатньої художньо-естетичної культури та всебічного розвитку. За результатами педагогічних спостережень та бесід в закладах початкової мистецької освіти обох країн, викладачі мистецьких дисциплін відзначають загальне зниження інтересу українських та китайських учнів до мистецтва, у тому числі, до навчання музиці. Педагоги вказують на низький рівень естетичного, а також музичного смаків навіть у випускників дитячих мистецьких шкіл, на масове прагнення до віяння сучасної музичної естради, на втрату традицій домашнього музикування тощо. У даної статті розглянута проблема дослідження естетичного смаку в науковому дискурсі, а також деякі питання формування естетичного смаку учнів мистецьких шкіл в умовах інформатизації та європейської інтеграції суспільства. Метою статті є вивчення даної теми на основі наукової та науково-методичної літератури, узагальнення педагогічних спостережень, бесід з викладачами мистецьких шкіл, учнями цих шкіл та їх батькам.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19145
Розташовується у зібраннях:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Fedorets Mykola.pdf2.7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.