Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедорець, Микола Олександрович-
dc.contributor.authorFedorets, Fedorets, Mykola-
dc.contributor.authorСян Хаоран-
dc.date.accessioned2024-05-21T10:30:11Z-
dc.date.available2024-05-21T10:30:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationФедорець М. Проблема формування естетичного смаку учнів мистецьких шкіл в сучасних умовах / М. Федорець, Сян Хаоран // Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства. Матеріали і тези ІХ Міжнародної конференції молодих учених та студентів (Одеса 20-21 жовтня 2023 р.). ― Т. 2. ― Одеса: ПНПУ імені К. Д. Ушинського, 2023. ― С. 3-7.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19145-
dc.description.abstractВ умовах сьогодення, проблеми мистецького навчання, набуття культурної компетентності та художньо-естетичної культури молодого покоління України та Китаю стають все більш актуальними. У даний час, викладачів навчальних закладів, батьків учнів та широку педагогічну громадськість обох країн особливо хвилюють питання формування естетичного смаку сучасних дітей і підлітків, у тому числі учнів мистецьких шкіл, розглядаючи цей аспект як важливу складову набуття ними достатньої художньо-естетичної культури та всебічного розвитку. За результатами педагогічних спостережень та бесід в закладах початкової мистецької освіти обох країн, викладачі мистецьких дисциплін відзначають загальне зниження інтересу українських та китайських учнів до мистецтва, у тому числі, до навчання музиці. Педагоги вказують на низький рівень естетичного, а також музичного смаків навіть у випускників дитячих мистецьких шкіл, на масове прагнення до віяння сучасної музичної естради, на втрату традицій домашнього музикування тощо. У даної статті розглянута проблема дослідження естетичного смаку в науковому дискурсі, а також деякі питання формування естетичного смаку учнів мистецьких шкіл в умовах інформатизації та європейської інтеграції суспільства. Метою статті є вивчення даної теми на основі наукової та науково-методичної літератури, узагальнення педагогічних спостережень, бесід з викладачами мистецьких шкіл, учнями цих шкіл та їх батькам.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectестетичний смакuk
dc.subjectмузичний смакuk
dc.subjectучні мистецьких шкілuk
dc.subjectінформатизаціяuk
dc.subjectєвроінтеграціяuk
dc.subjectсуспільствоuk
dc.subjectвикладачіuk
dc.subjectкультурна компетентністьuk
dc.subjectхудожньо-естетична культураuk
dc.subjectмистецькі школиuk
dc.titleПроблема формування естетичного смаку учнів мистецьких шкіл в сучасних умовахuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Музична та хореографічна освіта в контексті культурного розвитку суспільства (2023) Т. 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Fedorets Mykola.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.