Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18939
Назва: Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Технології соціальної роботи» [для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузі знань 231 Соціальна робота, спеціальності 231 «Соціальна робота»].
Автори: Паскаль, Олена Вікторівна
Paskal, Olena Viktorіvna
Ключові слова: технології соціальної роботи
методичні рекомендації
критерії оцінювання
самостійна робота студентів
самоперевірка
оцінюванням знань і навичок
Дата публікації: 2024
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Паскаль О. В. Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Технології соціальної роботи» [для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузі знань 231 Соціальна робота, спеціальності 231 «Соціальна робота»]. / О. В. Паскаль. - Одеса : Університет Ушинського, 2024. - 85 с.
Короткий огляд (реферат): Дисципліна «Технології соціальної роботи» є базовою навчальною дисципліною у професійній підготовці фахівців зі спеціальності «Соціальна робота» і передбачає ознайомлення з сучасними методами, інструментами та підходами, що використовуються в професійній практиці соціальних робітників для сприяння та поліпшення якості життя різних груп населення. Ця дисципліна надає студентам знання про соціальні теорії і концепції, методи соцальної роботи, технологічну компетентність та вміння працювати з різними групами соціального ризику. Методичні рекомендації до проведення практичних занять та організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Технології соціальної роботи» спрямовані на надання викладачам і студентам настанов і керівництва щодо ефективного вивчення та засвоєння матеріалу цієї дисципліни, описують загальні цілі та завдання, які мають бути досягнуті під час вивчення дисципліни та процедуру оцінювання студентів, критерії оцінювання, вимоги до здачі робіт та інші деталі, пов’язані з оцінюванням знань і навичок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18939
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогічних технологій початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Paskal Olena Viktorіvna.pdf11.76 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.