Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18883
Title: Функції, види та стратегія бренду
Authors: Чумак, Є.
Keywords: стратегія
стратегія бренду
функції бренду
види бренду
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Чумак Є. Функції, види та стратегія бренду / Є. Чумак / Південноукраїнські наукові студії : програма та матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Одеса, 04-05 грудня, 2023 р.) / відпов. за випуск Петінова О. Б. Одеса, 2024. С. 152-155
Abstract: У сучасному маркетингу необхідність створення потужного бренду та структуроване керування брендом є ключовими завданнями для менеджменту будь-якої компанії чи підприємства. Дійсно, в сучасному світі недостатньо лише відкрити підприємство, налагодити виробництво продукту чи сервісу та чекати на прибуток. Реальний світ дещо інший - якщо не вкладати ресурси у розвиток та просування бренду серед потенційних покупців, то досягти навіть помірного успіху на ринку буде неможливо.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18883
Appears in Collections:Південноукраїнські наукові студії (4-5 грудня 2023 р.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chumak.pdf295.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.