Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18883
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧумак, Є.-
dc.date.accessioned2024-02-20T07:51:44Z-
dc.date.available2024-02-20T07:51:44Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЧумак Є. Функції, види та стратегія бренду / Є. Чумак / Південноукраїнські наукові студії : програма та матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Одеса, 04-05 грудня, 2023 р.) / відпов. за випуск Петінова О. Б. Одеса, 2024. С. 152-155uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18883-
dc.description.abstractУ сучасному маркетингу необхідність створення потужного бренду та структуроване керування брендом є ключовими завданнями для менеджменту будь-якої компанії чи підприємства. Дійсно, в сучасному світі недостатньо лише відкрити підприємство, налагодити виробництво продукту чи сервісу та чекати на прибуток. Реальний світ дещо інший - якщо не вкладати ресурси у розвиток та просування бренду серед потенційних покупців, то досягти навіть помірного успіху на ринку буде неможливо.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectстратегія брендуuk
dc.subjectфункції брендуuk
dc.subjectвиди брендуuk
dc.titleФункції, види та стратегія брендуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Південноукраїнські наукові студії (4-5 грудня 2023 р.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chumak.pdf295.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.