Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18882
Назва: Філософія маркетингу як когнітивний феномен
Автори: Андреєва, О.
Ключові слова: філософія
маркетинг
когнітивний феномен
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Андреєва О. Філософія маркетингу як когнітивний феномен / О. Андреєва / Південноукраїнські наукові студії : програма та матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Одеса, 04-05 грудня, 2023 р.) / відпов. за випуск Петінова О. Б. Одеса, 2024. С. 146-150
Короткий огляд (реферат): Сучасний розвиток ринкових відносин в Україні зобов’язує вітчизняні підприємства орієнтуватися як на споживача, так і на ринок з різними напрямками діяльності. Підприємства постійно стикаються з безліччю проблем та невизначеністю, що повсякчас зростають. Вони вимушені конкурувати не лише з вітчизняними виробниками товарів та послуг, але й закордонними компаніями, в яких зазвичай цікавіші пропозиції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18882
Розташовується у зібраннях:Південноукраїнські наукові студії (4-5 грудня 2023 р.)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Andreieva.pdf300.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.