Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18882
Title: Філософія маркетингу як когнітивний феномен
Authors: Андреєва, О.
Keywords: філософія
маркетинг
когнітивний феномен
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Андреєва О. Філософія маркетингу як когнітивний феномен / О. Андреєва / Південноукраїнські наукові студії : програма та матеріали VI Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (м. Одеса, 04-05 грудня, 2023 р.) / відпов. за випуск Петінова О. Б. Одеса, 2024. С. 146-150
Abstract: Сучасний розвиток ринкових відносин в Україні зобов’язує вітчизняні підприємства орієнтуватися як на споживача, так і на ринок з різними напрямками діяльності. Підприємства постійно стикаються з безліччю проблем та невизначеністю, що повсякчас зростають. Вони вимушені конкурувати не лише з вітчизняними виробниками товарів та послуг, але й закордонними компаніями, в яких зазвичай цікавіші пропозиції.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18882
Appears in Collections:Південноукраїнські наукові студії (4-5 грудня 2023 р.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Andreieva.pdf300.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.