Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1887
Title: Основи організації кредитно-модульного навчання
Other Titles: Основы организации кредитно-модульного обучения
Fundamentals of organization of credit-module training
Authors: Оськіна, Наталія Олександрівна
Оськина, Наталия Александровна
Oskina, Natalia Oleksandrivna
Keywords: майбутні викладачі вищої школи
структура організації кредитно-модульної системи
організація навчального процесу
оцінювання студентів згідно з різними шкалами
будущие преподаватели высшей школы
структура организации кредитно-модульной системы
организация учебного процесса
оценивания студентов согласно различным шкалам
future high school teachers
structure of the organization of the credit-module system
organization of educational process
assessment of students according to different scales
Issue Date: 2012
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Оськіна Н. О. Основи організації кредитно-модульного навчання / Наталія Олександрівна Оськіна ; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського . – 2-е вид., перероб. та доп. – Одеса: Букаєв В. В., 2012. - 68 с.
Abstract: Даний навчально-методичний посібник має за мету озброїти майбутніх викладачів вищої школи необхідними знаннями, вміннями та навичками щодо таких питань як структура організації кредитно-модульної системи у вищих навчальних закладах, організація навчального процесу, оцінювання студентів згідно з різними шкалами, організація проектувальної та самопроектувальної діяльності в освітньому просторі. Данное учебно-методическое пособие имеет целью вооружить будущих преподавателей высшей школы необходимыми знаниями, умениями и навыками по таким вопросам, как структура организации кредитно-модульной системы в высших учебных заведениях, организация учебного процесса, оценки студентов согласно различным шкалам, организация проектировочной и самопроектируемой деятельностью в образовательном пространстве. This teaching manual aims to equip future high school teachers with the necessary knowledge, skills and skills in such matters as the structure of the organization of the credit-module system in higher educational institutions, organization of educational process, assessment of students according to different scales, organization of design and self-design activities in the educational space.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1887
Appears in Collections:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.