Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1885
Назва: Професійний менталітет майбутніх учителів гуманітарних дисциплін
Інші назви: Профессиональный менталитет будущих учителей гуманитарных дисциплин
Professional mentality of future teachers of humanitarian disciplines
Автори: Стрига, Елеонора Вячеславівна
Стрига, Элеонора Вячеславовна
Stryga, Eleonora Vyacheslavivna
Ключові слова: професійний менталітет
детальні описи реалізації педагогічних умов
майбутні учителі-гуманітарії
техніки, прийоми та технології освітньо-виховного процесу
профессиональный менталитет
подробные описания реализации педагогических условий
будущие учителя-гуманитарии
техники, приемы и технологии образовательно-воспитательного процесса
professional mentality
detailed descriptions of the implementation of pedagogical conditions
future teachers of humanities
techniques, techniques and technologies of educational process
Дата публікації: 2009
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Стрига Е. В. Професійний менталітет майбутніх учителів гуманітарних дисциплін : [монографія] / Елеонора Вячеславівна Стрига. – Одеса : вид. Букаєв В. В., 2009. – 224 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії наведені теоретичні основи професійного менталітету, методики діагностики цього конструкту, детальні описи реалізації педагогічних умов його формування та додатки. Умови фахової підготовки майбутніх педагогів сьогодення надають їм можливість оволодіти провідними техніками, прийомами та технологіями освітньо-виховного процесу, набути професійно-значущих якостей. Однією з таких якостей являється професійний менталітет учителя. Формування професійного менталітету майбутніх учителів-гуманітаріїв визначається засобами гуманітарної освіти. Воно є складним процесом, характеризується створенням культурних цінностей, новими цілями та сенсом людського буття. В монографии приведены теоретические основы профессионального менталитета, методики диагностики этого конструкта, подробные описания реализации педагогических условий его формирования и приложения. Условия профессиональной подготовки будущих педагогов настоящее предоставляют им возможность овладеть ведущими техниками, приемами и технологиями образовательно-воспитательного процесса, приобрести профессионально-значимых качеств. Одной из таких качеств является профессиональный менталитет учителя. Формирования профессионального менталитета будущих учителей-гуманитариев определяется средствами гуманитарного образования. Оно является сложным процессом, характеризуется созданием культурных ценностей, новыми целями и смыслом человеческого бытия. The monograph contains theoretical foundations of professional mentality, methods of diagnostics of this construct, detailed descriptions of the implementation of pedagogical conditions for its formation and application. The conditions of professional training of future teachers of the present give them the opportunity to master the leading techniques, techniques and technologies of the educational process, to acquire professionally significant qualities. One of these qualities is the professional mentality of the teacher. The formation of the professional mentality of future teachers of humanities is determined by means of humanitarian education. It is a complex process, characterized by the creation of cultural values, new goals and the meaning of human existence.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1885
Розташовується у зібраннях:Кафедра західних і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
монография Стрига Е.В..pdf2.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.