Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18805
Назва: Особливості емоційного інтелекту студентів–педагогів з різним рівнем особистісної зрілості
Автори: Кошлань, Ірина Григорівна
Кошлань, Ирина Григорьевна
Koshlan, Iryna Grygorivna
Ключові слова: теоретико-емпіричного дослідження
емоційний інтелект
зрілість майбутнього вчителя
особистість зрілості
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Кошлань І. Г. Особливості емоційного інтелекту студентів–педагогів з різним рівнем особистісної зрілості / І. Г. Кошлань // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 465-466.
Короткий огляд (реферат): У статі представлено результати теоретико-емпіричного дослідження співвідношення емоційного інтелекту та особистісної зрілості майбутніх вчителів. Профіль емоційного інтелекту осіб з високим рівнем особистісної зрілості (ОЗ+) характеризується неоднорідністю значень за шкалами емоційного інтелекту. Такі показники, як міжособистісний емоційний інтелект (МЕІ), розуміння емоцій (РЕ), загальний рівень емоційного інтелекту (ЗЕІ), розуміння чужих емоцій (МР), управління чужими емоціями (МУ) розташувалися на відносно високому рівні, а показники управління емоціями (УЕ), розуміння своїх емоцій (ВР), управління своїми емоціями (ВУ), внутрішньо особистісний інтелект (ВЕІ) – на середньому рівні. Це свідчить про те, що представники даної групи мають високу чутливість до внутрішніх станів інших людей та здібності чітко їх розуміти (МР). Також вони здатні викликати у інших людей ті чи інші емоції, знижувати інтенсивність небажаних емоцій, що іноді може виявлятися у маніпулюванні людьми (МУ).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18805
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koshlan.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.