Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18801
Назва: Пассионарность как психологический предитор самоактуализации у будущих учителей
Автори: Іванова, Янна Володимирівна
Иванова, Янна Владимировна
Ivanova, Yanna Volodymyrivna
Ключові слова: пассионарность
самоактуализация будущего учителя
будущий учитель
педагогическая деятельность
личность будущего педагога
Дата публікації: 2017
Видавництво: Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Иванова Я. В. Пассионарность как психологический предитор самоактуализации у будущих учителей / Иванова Я. В. // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі : матеріали ІІІ Міжнародного Конгресу (м. Одеса, 18-21 травня 2017 р.) / Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 460-461.
Короткий огляд (реферат): Самоактуализация будущего учителя занимает важное место в его самоопределении и отражает не только возможность эффективно выполнять педагогическую деятельность, но и мировоззренческие, экзистенциальные, ценностно-смысловые принципы познания и обучении будущих поколений. Так, познавательный интерес, независимость и автономность в суждениях и, в тоже время, поиск продуктивных решений, выражение индивидуальности и ориентация на ценности и смыслы во взаимодействии с окружающими, будут определяющими в формировании и развитии личности будущего педагога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18801
Розташовується у зібраннях:Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі (2017)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova Yanna Volodymyrivna.pdf9.87 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.