Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1878
Назва: Система організаційних форм роботи з дітьми в умовах закладу оздоровлення та відпочинку
Інші назви: Organisational forms of work with children at recreational institutions
Автори: Сватенков, О. В.
Svatenkov, O.
Ключові слова: дитячий заклад оздоровлення і відпочинку
організаційна форма
режим дня
дозвілля
leisure time
day regime
organisational form
children’s recreational institution
Дата публікації: 2016
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Сватенков О. В. Система організаційних форм роботи з дітьми в умовах закладу оздоровлення і відпочинку / О. В. Сватенков // Наука і освіта : наук.-практ. журнал . – 2016. – № 10. – С. 87–92.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу досвіду використання форм організації дозвілля дітей в умовах дитячих закладів оздоровлення та відпочинку. Розглянуто основні анімаційні блоки режиму дня, особливості організації та проведення окремих форм роботи (квести, спортивні змагання, інтелектуальні ігри, тренінгові заняття, гурткова робота тощо), проаналізовано досвід анімаційної роботи в умовах дитячих закладів оздоровлення і відпочинку. Стаття містить опис оригінального експериментального дослідження, результати якого доводять потенційну можливість ефективного формування валеологічної культури в процесі навчання іноземної мови в середній школі. Описано зміст загальних шляхів до досягнення згаданої мети на основі імпліцитного підходу, що ґрунтується на мимовільному запам’ятовуванні. Обґрунтовано вибір матеріалом дослідження фразеологічних одиниць прислівного типу, відібрано більше 300 таких одиниць та обґрунтовано вибір перекладу для реалі- зації їх навчання. Наведено результати експерименту, які засвідчили стимулювання творчості та розумової активності випробуваних, а також формування їх позитивного відношення. According to the Law of Ukraine “On recreation and rest of children”, children’s recreational institution is permanently or temporarily operating facility, specially arranged or adapted, designed for rehabilitation, recreation, child development, that has defined the location, physical infrastructure, human resource software and technology for the provision of rehabilitation and recreation for children up to social service standards of health and recreation. All children’s institutions are divided into two groups: healthcare institutions and recreational establishments for children. The effective way to solve teaching and educational problems at recreational institutions is creative team work. One of the important terms ensuring the successful solution of them is the proper organisation of the daily regime, which provides a rational division of activities during a day for children. The structure of the day includes three parts: morning, after-noon and evening activities. According to these blocks, main activities are grouped as follows: educational activities are carried out in the morning; sports – in the afternoon; and the evening block involves entertainment: creative activities and communication with peers and mentors. The main criterion for planning the camp session is the variability and changes of recreation activities forms for children. This approach will create a situation of success for each child, according to his/her abilities and talents. The criteria of choice of the forms of work with children at recreational institutions can be divided into objective and subjective ones. The objective ones involve weather and climate conditions, camp territory, number of children. The subjective ones are maintenance supplies (equipment, office materials, sports facilities) and pedagogical staff.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1878
ISSN: 2311-8466
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сватенков О. В..pdf656.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.